Waarom heb jij deze feedback gesprekken nodig?
Als je een website eenmaal verbeterd hebt qua foto’s, dan is dat voor een langere tijd goed. Maar als je veel op Social Media post, met regelmaat een nieuwsbrief uitbrengt en op andere manieren communiceert met klanten, personeel of doelgroep, dan moet je iedere keer op nieuw bedenken hoe de foto’s optimaal ingezet worden. In onze maandelijkse feedback gesprekken help ik om te kijken wat er nog beter kan of hoe je komende maand de foto’s optimaal inzet. Ik kan bijvoorbeeld ook meedenken welke nationale feestdagen op welke manier gebruikt kunnen worden op Social Media.
De feedback gesprekken zijn ook geschikt als een manier om na een Beeldscan of VIP Dag aan de slag te gaan met de foto’s en ook zeker te zijn dat je actief blijft ondernemen.
Jij bepaalt waar we op focussen in onze gesprekken
Doordat jij bepaalt waar we op focussen tijdens de gesprekken, haal jij het optimale uit deze gesprekken. Wil je bijvoorbeeld gedurende de eerste 2 maanden aan de slag met het verbeteren van de website en daarna met Social Media, dan kan dat. Wil je alle communicatiekanalen tegelijk verbeteren, dan kan dat. Tijdens ons gesprek geef ik tips en tricks over wat verbeterd kan worden en jij gaat daar mee aan de slag. Een maand later kijken we hoe het ging, waar je tegen aan liep en gaan we plannen maken voor de komende maand.
Zie mij als een Beeldcoach om je bedrijf te laten groeien door de foto’s op de juiste manier te gebruiken en daarbij jouw doelgroep nog beter aan te spreken!
Tussentijdse begeleiding
Ook tussen onze gesprekken in kan je gebruik maken van mijn hulp. Mijn mailbox staat altijd open voor vragen en ik zal Social Media updates en/of andere uitingen in de gaten houden. Wanneer er mij iets opvalt dat je makkelijk kan aanpassen, zal ik ook zeker even een berichtje sturen. Je hoeft dus geen hele maand te wachten om een vraag te stellen of om zeker te weten of iets wel of niet goed gaat.